Winkelmandje - € 0,00

U hebt niets in uw winkelmandje.

Persbericht - Samenwerking Plugwise met Deutsche Telekom Qivicon

17 02 2016
Persbericht - Samenwerking Plugwise met Deutsche Telekom Qivicon

Plugwise B.V. kondigt een samenwerking aan met Qivicon, een door Deutsche Telekom geïnitieerd  smart home-platform.

Het Qivicon Home Base platform is de eerste stap richting het geautomatiseerd beheersen van uw huis. Het platform verbindt verschillende apparaten en systemen en maakt draadloze bediening vanaf een smartphone of tablet mogelijk.

Op de Qivicon Home Base wordt de nu reeds geïntegreerde geautomatiseerde toepassingen zoals alarmsystemen, rookmelders, energiemeters en lichtregulering nu uitgebreid met Anna, de slimme centrale thermostaat van Plugwise.

Anna combineert een intuïtieve bediening met meer comfort in huis en eenvoudige besparingsmogelijkheden, en dat alles verenigd in een prachtig modern en retro design.

De komende maanden zullen andere, nieuwe Plugwise innovaties eveneens met de Qivicon Home Base worden gekoppeld. Het betreft hier slimme zone gestuurde verwarming door middel van slimme thermostaatkranen.

Hiermee biedt Qivicon dan een compleet pakket aan van Plugwise verwarming bediening- en besparingsproducten.

Desgevraagd vertelt Norbert Vroege, CEO en Founder van Plugwise “Wij kijken uit naar een intensieve samenwerking met Deutsche Telekom Qivicon, welke tot op heden al heeft geresulteerd in gecontracteerde projecten in Nederland en Spanje. In meerdere andere Europese landen zullen de vruchten van de samenwerking nog dit jaar worden geplukt”.

In Nederland worden voor het begin van het komende 2016/17 winterseizoen Anna en de andere nieuwe Plugwise producten exclusief door een Nederlandse telecomaanbieder op de markt gebracht als onderdeel van haar, op de Qivicon Home Base gebaseerde, concept.