Winkelmandje - € 0,00

U hebt niets in uw winkelmandje.

  • Is Anna
    welkom in
    jouw huis?

  • Vragen? Bekijk de veelgestelde vragen

     
  •  

    Download applicatie

    Nu te downloaden

  • Gebruiksaanwijzing

    Met gebruiksaanwijzing

    Papieren handleidingen. Zó 2013, vindt Anna.
    Daarom vind je hier de online handleiding en quick start handleiding.
    Zodat je Anna optimaal voor je kunt laten werken.

ANNA

Even Technisch

Wil je wat meer weten over de techniek van Anna? Dat kan! Je kunt o.a. Anna met behulp van de app (op afstand) besturen, je weekschema instellen, geofencing in- of uitschakelen en een status kiezen. Installeer je de Anna-app voor het eerst? Controleer dan of je smartphone of tablet geschikt is.

Veelgestelde vragen

Let op!
Zet bij installatie altijd eerst de cv-ketel en de Smile uit. Dit doe je door de stekker van de cv-ketel uit het stopcontact te halen. Zorg er ook voor dat de Smile niet is aangesloten met de adapter op het stopcontact.

Is Anna geschikt voor mijn cv-ketel?

Anna kan omgaan met de meeste moderne ketels, maar niet met allemaal. Anna in combinatie met de Smile T (24V1A/OT) werkt met alle cv-systemen die kunnen worden geschakeld op aan/uit (24V, 1A) of werken met OpenTherm. Voor ketels die werken op een ander modulerend protocol dan OpenTherm is mogelijk een convertor beschikbaar, vraag dit na bij de leverancier van de cv-ketel. Anna in combinatie met de Smile T230 (230V5A) werkt met alle cv-systemen die aan/uit (0-230V, 5A) geschakeld worden.

Twijfel je of Anna werkt met de cv-ketel? Neem dan contact op met de fabrikant of installateur van de cv-ketel en vraag of deze het OpenTherm of aan/uit-protocol (24V, 1A) of het aan/uitprotocol (0-230V, 5A) ondersteund. Vraag na of er extra handelingen nodig zijn, zoals het plaatsen van een convertor, het plaatsen van weerstanden, het wisselen van de aansluitpunten of het aanpassen van de software instellingen. Vaak staat dit in de installatiehandleiding van de ketel beschreven.

Algemeen.

Kan ik Anna gebruiken in huis?
Ik heb Anna besteld bij NLE, bij wie kan ik terecht voor mijn vragen?
Ik heb Anna besteld bij ENI, bij wie kan ik terecht voor mijn vragen?
Ik heb Anna besteld bij Plugwise, bij wie kan ik terecht voor mijn vragen?
Waarom staat er NLE op de verpakking?
Waarom staat er Plugwise op de verpakking?
Hoe zet ik de helpdesk verbinding open?
Blijft Anna werken als het internet uitvalt?
De Smile is stuk, wat nu?